Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

  1. Dzienniki zajęć
  2. Księga uczniów
  3. Księga dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu
  4. Arkusze ocen uczniów
  5. Ewidencja wydanych świadectw ukończenia szkoły podstawowej
  6. Ewidencja druków ścisłego zarachowania
  7. Ewidencja pieczęci i pieczątek
  8. Księga awansu zawodowego nauczycieli
  9. Protokoły posiedzeń Rad Pedagogicznych
  10. Protokoły posiedzeń Komisji Socjalnych
  11. Dokumenty związane z organizacją szkoły
  12. Zarządzenia dyrektora szkoły
  13. Rejestr pracowników szkoły
  14. Akta osobowe pracowników szkoły
  15. Ewidencja czasu pracy
  16. Archiwum szkolne
  17. Rejestr wypadków uczniów
  18. Dokumentacja księgowa
  19. Planowanie, sprawozdawczość
  20. Listy płac
  21. Dokumentacja podatkowa

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym
na ich wniosek.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 19 w Łodzi
odpowiada: Bogumiła Adamska
data: 14-03-2019
wytworzył: Barbara Mikołajczyk
data: 14-03-2019
data: 14-03-2019
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 14-03-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 169